Jaga

 

Niech Was nie zmyli kwiecista okładka z makami... Wbrew pozorom nie wiecie na co się decydujecie sięgając po tę książkę. Podobnie jak Jarogniewa, która wprowadza się do chatki swojej babci, by być szeptuchą w małej wiosce...

Tutaj należy wspomnieć, że Jaga jest teoretycznie piątym tomem serii Kwiatu Paproci - bardzo fajnej serii trzeba dodać. Katarzyna Berenika Miszczuk genialnie wg mnie połączyła tutaj słowiańskość i współczesny w miarę świat...

Macie ochotę wyprowadzić się na troszkę do chatki w lesie? Spotkać bogów spacerujących wśród ludzi? Zmierzyć się razem z Jarogniewą, która od razu została przez miszkańców okrzyknięta "Babą Jagą"? Tutaj należy wspomnieć, że kiedyś "baba" oznaczała bardzo mądrą kobietę. Ale nasza Jarogniewa nie czuje się zbyt pewną siebie szeptuchą. 


Jarogniewa opowiada nam swoją historię i dzięki temu razem z nią możemy poznać jej początki... Gdzie Swarożyc niczym Kot z Cheshire pojawia się i znika, by naszą zagubioną na ścieżkach Bielin Jagę niczym Alicję w Krainie Czarów nakierowując na sobie znane ścieżki...

Nie zdradzę Wam, dokąd to wszystko zaprowadzi Jarogniewę. Musicie sami przeczytać co z Mszczujem, demonami i bogami, których spotyka na swojej ścieżce... I jak zaczyna się jej kariera jako szeptuchy w Bielinach... Będzie się działo, obiecuję Wam. Od pewnego momentu już czytałam i nie mogłam odłożyć książki. A to jest znak świetnej lektury.

Ja się bawiłam świetnie i sięgnę niebawem po pierwszy tom tej świetnej serii. Polecam Wam "Jagę" nawet jeśli nie znacie innych tomów cyklu "Kwiatu Paproci". Mi się bardzo podobało. 

Po prostu dzięki "Jadze" zakochałam się w tej serii i marzy mi się twarda oprawa...

Polecam! 

Za książkę dziękuję Wydawnictwo Mięta 🍃

DK

2 komentarze:

  1. Znam tą autorkę, ale książki nie czytałam. Już zapisuję na listę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń