Uważaj na siebie


 Macie wolny weekend i chcecie uciec do chatki pod lasem? Sięgnijcie po serię Jakuba Bączykowskiego z Pawłem "Stanie się coś złego" oraz "Uważaj na siebie". Wciągnie Was bez reszty! A ja będę polecać każdemu, kto szuka odskoczni od codziennych trosk... Żebyście zobaczyli ile trosk ma Paweł. I jak sobie radzi... Jakoś tak dobrze rezonuje ze mną ta seria, a problemy bohaterów nie są mi obce... 

Szukacie może lektury na weekend? No to kolejna książka w tej serii pt. "Uważaj na siebie" jest idealna na te dwa dni... Tak, właśnie, Autor miesiącami czy nawet latami tworzy Czytelnikowi swoje dzieło, a tutaj dwa dni wystarczą, by przeczytać i chcieć więcej... 😹

Ale od początku - piękna żółta okładka wpada w oko, czerwone maki i płomienie, hmm... Nie wiem, o co chodzi z tymi makami ostatnio w Wydawnictwie Mięta, ale okładki tworzą miłe dla oka. Podobają mi się wyraziste kolory użyte na okładkach tej serii.

Paweł ma nowy biznes, przeprowadzka, nowe otoczenie... Wydawałoby się, że już wszystko powinno być dobrze i idealnie. Szczególnie, że pokonał swój nałóg, a z partnerem układa mu się mimo zmian...

I tak sobie Czytelnik beztrosko czyta prowadzony przez głównego bohatera w coraz to ciekawsze jego pomysły... Aż tu nagle Autor oczywiście ponownie zaskakuje na tyle, że gdzieś tak od połowy książki to już zarwałam noc, bo nie mogłam przestać czytać. 

Ale jak tu cokolwiek powiedzieć, jak nie mogę Wam nic zaspoilerować, bo zepsuję Wam zabawę? 

Powiek tak: ta książka podobała mi się jeszcze bardziej! Widać, że Autor już bardziej wprowadza nas w świat Pawła i poznajemy jego Rodzinę coraz lepiej. Szczególnie wątek z Pieskiem tutaj bardzo przypadł mi do serca. Sama mam zwierzaki i wiem, jaki to stres każdy najmniejszy problem weterynaryjny. Wątek córki ma swoje trudne momenty, ale i rozśmieszające do łez! 

Nie wiem, jak to możliwe, ale gdy czytałam tę część, tak jak przy poprzedniej, całkowicie cały świat dookoła znikał, pojawia się Paweł, chatka, pieski, myśli Pawła, przemyślenia, uwagi... Wycina mnie po prostu w tamten świat. W moim odczuciu Autor świetnie czuje się w świecie Pawła i chyba możemy liczyć na coś więcej... Mam taką nadzieję!

Niech Was nie zmyli piękna okładka. Tutaj naprawdę się dzieje... I nie jest tak, hm, jakby mogło się wydawać. Po prostu przeczytajcie i nie dziękujcie! Ja Wam polecam, a od Autora liczę na więcej! ❤️‍🔥🔥🐶🐾🐺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz