Więzień Nieba

Tę część przeczytałam dosłownie w kilka wieczorów! Po Cieniu Wiatru i Grze Anioła tu wszystko się łączy - coś ma gdzieś początek i prowadzi tam, a nie gdzieś indziej...

Nie chcę robić spoilerów, więc powiem tylko, że wg mnie koniecznie powinno się czytać te książki w kolejności wydawania ich, albo wręcz zaczynając od Gry Anioła poprzez Cień Wiatru do Więźnia Nieba.

Czyta się z zapartym tchem i cała siatka postaci łączy się nitkami losu tak, że jak tylko skończyłam czytać sięgnęłam po Labirynt duchów, bo jak to można tak skończyć w takim momencie?

Tutaj powiem Wam, że lubię jak już są wszystkie części danej serii, bo bym chyba po takim czasie czekania na dalszy ciąg za każdym razem musiała sobie przypomnieć poprzednie części. Albo chociaż je przekartkować, żeby odświeżyć sobie, co się działo.

Bez wątpienia polecam Wam serię o Cmentarzu Zapomnianych Książek!
Pozycja obowiązkowa każdego książkowego mola :)

DrevniKocurek

2 komentarze:

  1. Może się skusimy i też przeczytamy, skoro tak bardzo polecasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie w kolejności od Cie Wiatru, potem Gra Anioła i Więzień Nieba oraz na koniec Labirynt Duchów :)
      Ja czytam Labirynt duchów, jak skończe to coś może napisze :)

      Usuń