YOU

Netflix od jakiegoś czasu zapowiadał ten serial, więc w końcu zmożona chorobą postanowiłam dać mu szansę... Jestem po pierwszym sezonie i cóż mogę powiedzieć?

Film jest zrobiony pięknie - sceneria księgarni, piwnica pełna unikatów trzymanych w specjalnych warunkach... Ale jakoś główny bohater - jak dla mnie nie za piękny, w sensie jakoś nie polubiłam go nadzwyczajnie, co zauważyłam na fanpage Netflixa - dziewczyny za nim szaleją. Cóż.

Podobnie sam serial - jakby spodziewałam się może nieco więcej, ale pomijając to - serial wciąga. Są momenty, że mam wrażenie, że akcja mogłaby być szybciej - później pod koniec sezonu robi się większe bum i... Nagle koniec. Słyszałam, że ma być kolejny sezon. No ok, ale jak dla mnie ten by starczył.

Nie jest to aż takie dno, jak w przypadku Rain, gdzie Netflix moim zdaniem zrobił więcej szumu niż tamten serial warty - pomysł mieli, ale wykonanie i dalsza akcja mnie zabijała momentami. Tu postarali się bardziej, ale jakoś nie straciłam głowy dla tego serialu.

Obejrzeć można z ciekawości, ale jeśli nie obejrzycie to też przeżyjecie.

DrevniKocurrr 🐿

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz