The Killing

Kupił mnie te serial w całości. Od pierwszego odcinka wsiąkłam.

Zdecydowanie jest to jeden z lepszych seriali, jakie oglądałam. Wciągający i trzymający w napięciu. Sporo tajemnic się pojawia i sporo spraw wyjaśnia się w nieprzewidywalny sposób. Jak na serial kryminalny przystało.

Ale to nie wszystko. Jest tu kilku bohaterów, którzy przyciągają uwagę. Serial kręci się także wokół ich wątków, a te nie zawsze są powiązane ze sprawą morderstwa Rosie Larsen.

Jest to pierwszy serial w jakim spotkałam się z takim ukazaniem bohaterów. Pokazaniem cierpienia rodziny, której członek został tak brutalnie zamordowany, a także prywatne życie detektywów rozwiązujących sprawę.

Przy tym wszystkim jest także polityka, mnóstwo powiązań, układów i układzików... Historii ludzi z nią związanych, a także jest mafia. Jak to wszystko się rozwiąże może napiszę więcej.

Póki co jestem w trakcie 2 sezonu i nie zdradzę nic a nic.

Jedynie, że to świetny serial. :)

Drevni Kocur

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz