Kot, który...

Genialna seria kryminałów!

Kupiłam kilka lat temu w kiosku... O tak z ciekawości. I... Zakochałam się ;) Od pierwszej strony wciąga w wir przygód dziennikarza Qwill'a i jego syjamskiego kota Koko. Seria ma co prawda trzydzieści części (które można bez problemu nabyć w Merlinie albo na Allegro), ale warto!

Kot z nadprzyrodzonymi zdolnościami i swoim niepowtarzalnym kocim zmysłem oraz dociekliwa podejrzliwość dziennikarza wprowadza w napięcie tak, że trudno się od niej oderwać. Pełna jest także humorystycznych scen.

Książka genialnie napisana. Przeplata się z napięciem pełnym skupienia i czytelnik aż sam zaczyna się zastanawiać nad rozwiązaniem zagadki w każdej części tej serii. I nierzadko jest zaskoczony bardziej aniżeli jej bohaterowie...

Mam wszystkie części tej serii i polecam ją szczególnie na jesienne, deszczowe wieczory... Daj się porwać każdego wieczoru w podróż z Qwill'em, Koko i Yum Yum... Kto to jest Yum Yum? I skąd się wzięła? Przekonasz się sięgając do tej serii...

Szczególnie jeśli jesteś wielbicielem kotów. Bowiem opisane po mistrzowsku nieprzewidywalne magiczne kocie zachowania rozbawiają do łez albo intrygują do tego, aby przyjrzeć się dokładniej swojemu kociemu domownikowi... Który także jest jak taki mały detektyw.

Polecam też szczególnie wybrednym wielbicielom kryminałów. Nie będziecie zawiedzeni! :)

Drevni Kocur

1 komentarz:

  1. Chyba dałam się namówić :D Szczególnie, że mam ochotę poczytać coś lekkiego, łatwego i przyjemnego :D
    Idę po książeczkę zatem...

    OdpowiedzUsuń