Czerwona Królowa Reina Roja | Czarna Wilczyca Loba Negra


 Przychodzę do Was dzisiaj z recenzją książeki     hiszpańskiego autora Juan'a Gomez-Jurado. Niespodziewanie dostałam od SQN drugi tom tej serii do recenzji, więc kupiłam pierwszy, by poznać początek tej historii. I nigdy nie czytałam tego typu lektury... Gdy skończyłam pierwszy od razu sięgnęłam po drugi tom!

I jak ja przepadłam w tej serii! Kilka dni codziennie czytałam, by poznać dalszy ciąg! Do tego klimat jak z hiszpańskiego thillera, Netflix mam nadzieję, że to zekranizuje - ja oglądałam tfu czytałam tę serię, jakbym oglądała serial...

Poznajemy niezwykle inteligentną Antonię Scott, a także inspektora Jona. Momentami miałam odczucie, że są nieco jak Sherlock i Watson z tym, że w zupełnie nowoczesnych klimatach wspołczesnych czasach, a z drugiej strony widziałam tutaj jakieś migawki niczym z CSI - mieszanka dla mnie niesamowita - wybuchowa...

Bardzo podobało mi się poznawanie historii z perspektywy kilku osób - nie gubiłam się, a im bliżej końca książki to było to takie napięcie, że albo zarwałam noc albo zaraz po pracy wracałam i siadałam czytać. Niesamowity zabieg w tak pełnej akcji literaturze - bardzo mi się podobało - nie spotkałam się z tak dynamicznym przedstawieniem wydarzeń. Dla mnie super!


Zgodnie z prośbą autora nie mogę Wam zdradzić zakończenia, ale mogę Wam napisać, że nawet jeśli jesteście fanami fantastyki (jak ja), ale oglądacie thillery wciągające na maxa (jak ja) to nie zawiedziecie się na tej książce! Cały czas się coś dzieje - mnie wciągnęło do tego stopnia, że w pracy zastanawiałam się, co będzie dalej!? 

A że wiem, że to jest trylogia to tym bardziej przebieram nogami na kolejne akcje Atonii Scott! Muszę dodać, że nie spotkałam się jeszcze z tak niesamowitą kreacją kobiecą w książce. Niesamowicie inteligentna i niezwykła osoba, ale mająca też swoją przeszłość... Nie będę Wam zdradzać nic więcej - uważam, że powinniście ją poznać sami! :) Koniecznie sięgnijcie po te książki i wypatrujcie kolejnej!

Wg mnie SQN ma talent do wydawania dobrej literatury, nie tylko polskich autorów (Jadowską i Mortkę zna i kocha chyba każdy!) i ciekawa jestem, co też będzie dalej...

tu macie w obrazku link do sklepu SQN

„Recenzja powstała w ramach przedpremierowej akcji recenzenckiej Wydawnictwa SQN”.

Pozdrawiam i czekam na trzeci tom!

Zapowiada się wybuchowo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz