Miasto niedźwiedzia

 

Obejrzałam ten serial jakiś czas temu. Tak po namyśle stwierdziłam, że napiszę kilka słów.

Z jednej strony oglądając ten serial można mieć wrażenie, że to takie szwedzkie trzynaście powodów - ale też nie do końca. Zacznę od tego, że na Hbo Go ktoś umieścił zły opis - nie wiem czy jakaś pomyłka, czy co. Czekałam na nieco inną katastrofę.

Mamy tutaj jednak nieco inny klimat, małe miasto, drużyna grająca w hokeja no i impreza i wydarza się tragedia. Ale jak dla mnie trochę za dużo tej drużyny tu było. Spokojnie odcinek mniej by wyszło.

W moim odczuciu za mało było zagłębione samego wątku samej bohaterki - ale z drugiej strony duży plus za zakończenie. Mam nadzieję, że nie będzie dalszego ciągu - w Trzynastu powodach z jednej strony miało to swoje plusy, ale nic by się nie stało, jakby nie było tego dalszego ciągu.

Sam serial dobrze zrobiony, widoczki śnieżne przyjemne, ale jednak jakoś tak spodziewałam się czegoś innego. Sam temat niełatwy, klimat nieco ciężki. Trzeba mieć nastrój na taki dramat.

Mimo wszystko polecam.

DrevniKocurek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz