Opowieść wigilijna

Witajcie! Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną wersją Opowieści wigilijnej od HboGo. Czekałam na tę premierę zainteresowana zapowiedzią.

Trzy odcinki ogląda się jednym tchem. Piękna sceneria, efekty i stroje. Nie zauważyłam nic, co by mi nie pasowało. Historia moim zdaniem pięknie pokazana i sama w sobie z przesłaniem. Na pewno każdemu znana, bo jest wiele wersji ekranizacji.

Mnie ta wersja zachwyciła i bardzo ją polecam. Nie będę porównywać z innymi, bo każda ma swoje modyfikacje od twórców. Ta z małym chłopcem oraz bezdusznym biznesmenem podoba mi się najbardziej. Uczta dla oczu i serca ♥️

Miłego weekendu :)

Drevni Kocurek

2 komentarze:

  1. Lubię "Opowieść wigilijną" w każdej właściwie wersji, którą widziałam do tej pory. Ale najbardziej w wersji ksiazkowej, dickensowskiej. Po prostu ta opowieśc jest dla mnie nierozerwalnie związana ze świetami, ma w sobie ducha świąt, który zawsze mocno przemawia do mojego serca. Prawie tak jak kolędy, bez których nucenia dziwnie byłoby w święta...
    Pozdrawiam serdecznie, poswiątecznie i przednoworocznie!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie czytałam chyba ani razu tej wersji - muszę kiedyś sięgnąć... Tylko półka książek do przeczytania robi się bardzo pełna... Ale może się w tym roku uda! :)

      Usuń