When Calls the Heart | Glos Serca

 Netflix zrobił mi ostatnio niespodziankę nieco. Tak wspominając sobie pomyślałam, ze pooglądałabym coś prostego nieco naiwnego na miarę Ani z Zielonego Wzgórza. No i jest coś w tym stylu i można przy młodym oglądać.

Nie jest to może jakiś nadzwyczajny serial, ale można się wciągnąć w inne czasy, inne obyczaje... Gdzie scenografia jest jak na tamte czasy piękna. Stroje, widoki, domki... Z resztą sami zobaczcie sobie. Historia sie zaczyna od tego, ze potrzebna jest nauczycielka w pewnej wiosce...

A dalej niż historie lecą niczym z dr Queen co odcinek to inny przypadek, a czasami temat trwa dłużej. Nie chcę za wiele zdradzać, ale jak dla mnie warto się przy takim serialu zrelaksować i troszkę złapać refleksji...

Jak wiecie w takich serialach często watek jest z jakimś tam morałem. Ale jest nieco może ktoś powiedzieć, ze feministyczny, bo zaczyna się od ogromnej odwagi kobiet i walki o swój dom i dzieci. Nie będziecie się na pewno nudzić jeśli lubicie takie klimaty. I ja olewam kwestie pobożności - bo to było dawno, dawno temu...

Polecam!

DrevniKocurek 🐿

4 komentarze:

  1. Lubię takie seriale, chociaż mało ostatnio oglądam. Niestety nie mamy Netflixa - czy to dobrze, czy źle nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie jest, ze Netflix dziala tez na przeglądarce na laptopie więc :) i zapamiętuje gdzie się przerwali oglądanie.

      Usuń
  2. Czasami zdarzało mi sie oglądnąć pojedyncze odcinki z seriali podobnych do tego. Moja mam lubi właśnie w takim stylu ze starymi czasami. Ja mogłabym takie oglądać, ale nie jest to coś, co bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla zabicia czasu i zeby jakos sie nie wysilac na pamietanie wątków to nie jest zły. Taki odstresowywacz :)

      Usuń