Dolina Tęczy

Kolejna część za mną! I tutaj muszę się zgodzić, że samej Ani tutaj niewiele, ale przygody jej dzieci także były także interesujące...

Nie raz miałam okazję się śmiać z tych dość poważnych dziecięcych problemów, które dla nich były często sprawami niemalże życia i śmierci. Ale też i były momenty wzruszenia, kiedy dzieci dzielnie ratowały honor swego ojca pastora... Książka dotyczy także tych dzieci - nie tylko Ani i Gilberta.

Chyba tę część najszybciej przeczytałam ze wszystkich, a może tylko tak mi się wydaje. Lecz tyle ile jest treści w tej książce to mam wrażenie, ze przeczytałam kilka części a nie jedna. Polecam się zapoznać, choć jest jako 7 część to można ja czytać oddzielnie.

Polecam Wam przypomnienie sobie tej serii, a ja biegnę czytać 8 część.

Drevni Kocurek🐿 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz