Sprawy Sherlocka Holmesa

Ukończyłam właśnie kolejną część Sherlocka Holmesa. Różnorodność spraw Sherlocka w tym zbiorze jest niewątpliwie zaletą tego tomu

Zaczynamy od sprawy miłosnych, pozbawionych też kryminalnych cech, a także historie rodzinne i spadkowe, mających szokujące rozwiązania sprawy. Czyta się szybko i przyjemnie, ale czasami jesli opowiadanie było ciężkie to dawałam sobie spokój.
- Moje życie nie może się przydać nikomu
- Skąd ta pewność? Przykład cierpliwości i pokory w cierpieniu jest sam w sobie najcenniejszą z nauk dla tego niecierpliwego świata
Przede mną ostatni tom o Sherlocku Holmesie. Zbliża się jesień, więc polecam tę serię przygotować sobie na wieczory przy herbacie. Wciągają bardzo i trzymają w napięciu!

drevnikocurek

5 komentarzy:

  1. Idę jutro po to do biblioteki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu nabrałam chęci na Sherlocka. Chyba będę musiała zrobić sobie powtórkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam ostatni tom. We wpisie o przygodach zrobiłam listę w jakiej kolejności czytam :)

      Usuń