Minigore 2: Zombie

No coś niesamowitego! :)

Grzebałam sobie w Google Play, a tu taka reklama. Coś mi się ta kwadratowa głowa z Minecraftem skojarzyła... Zainstalowałam. I przepadłam.

Łazimy uzbrojonym w karabin kwadratowym łebkiem, rzecz jasna bronimy się przed Zombie i innego rodzaju przeciwnikami. Co rusz spadają pudła z bronią, jak obecna nam się kończy lepiej lecieć już w stronę pudła.

Miła dla oka graficzka podoba mi się najbardziej. Łączka, kwiatuszki, a tu taka masakra i walka o przetrwanie... ;) I dość zabawne potwory jako bossy. Pojawiają się z nich także unikatowe epickie bronie, którymi tłukąc zdobywamy więcej punktów/kasy. Np. miecze, młoty...

Mnóstwo opcji, które dokupujemy za zdobywane przy walce monety. Postacie, mapy, bronie. Jak dla mnie fajnie, nieskomplikowanie, choć gra niełatwa jest - z kilkoma zadaniami wiszę już kilka dni, ale zbieram tego golda, żeby ulepszyć broń...

Masz Androida? Instaluj. W kwestii wersji itd się nie wypowiem, bo się nie znam. Po prostu w Google Play wszystko napiszą - jak zgodne z Twoim urządzeniem to masz szczęście... ;p

Idealny odmóżdżający zabijacz czasu! :)

Drevni Kocur

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz