American Horror Story: Coven

O sezonie drugim może wypowie się Talisha. Ja powiem o trzecim.

Kocham! No po prostu mój ukochany sezon! :)

Czarownice, magia, rytuały... Wszystko zaczyna się od nastolatki, którą rodzice po tragicznym wydarzeniu wysyłają do dość nietypowej szkoły... Jednak poznawanie swojego "talentu" robi się coraz bardziej ciekawe w związku z poznawaniem nowych koleżanek i ich wybryków...

Jak w poprzednich sezonach są tu nasze ulubione aktorki osadzone w innych rolach - jak dla mnie genialny manewr ze strony twórców. Aż pokochałam te ich "przemiany" :) czyli - Jessica Lange, Sarah Paulson, Frances Conroy oraz śliczna Lily Rabe.

W poprzednim sezonie świetny duet tworzyły Lange i Conroy, w tym zapowiada się ciekawa rozgrywka między matką a córką graną przez Paulson i Lange. I tym razem śliczniutka Lily Rabe (w poprzednim sezonie mnie drażniła) po prostu jest bardzo ciekawą czarownicą. :)

Do tego te piękne scenerie, idealnie dobrana muzyka... No po prostu pieszczota dla moich oczu, mimo brutalnych eksperymentów czarownic to nie zasłania się oczu. Stroje, dekoracje... Chce się więcej i więcej... I aż uszy klaszczą na wieść, że będzie jeszcze czwarty sezon! ^^

Polecam na przedwiosenne wieczory! ^v^

Drevni Kocur

2 komentarze:

  1. uwielbiam! <3 sezon 4 dopiero pewnie po wakacjach :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Hanniballa możesz sobie w przerwie patrzeć :D
    No i nasze ukochane The Walking Dead :D

    OdpowiedzUsuń