FantasyRama

Gierka przeglądarkowa twórców mojej ulubionej Farmeramy - dokładnie jak nazwa wskazuje gierka podobna bardzo, tyle, że w świecie fantasy... Początkowo był zachwyt i podziw nad nieco inną grafiką, ale podobnym celem gry.


Gra jest bardzo przyjemna w odmianie do Farmeramy, gdzie już trwa wyścig w eventach i zdobywaniu kolejnych gałęzi pnączy. FantasyRama jest swego rodzaju oderwaniem od tamtego szalonego świata, jak i realnego; Jest światem gdzie spokojnie można sobie sadzić i zbierać magiczne rośliny o fantazyjnych nazwach i grafikach.

W fantazyjnym odpowiedniku spółdzielni są trzy misje oraz jedna z sadzeniem na czas. Można robić albo i nie - jak kto woli. Poza roślinami oczywiście są także zwierzęta. Magiczne jelenie, Niedźwiadki pustelniki i wiele innych... Z roślinek robimy dla nich paszę i nasza fantazyjna kraina się rozwija dość sprawnie, bo i levele szybko skaczą w górę... ;)

Sama gra się rozwija, bo twórcy wprowadzają coraz więcej elementów i updejtów. I tutaj już niestety nie wiem, czy to dobrze czy źle. Na początku FantasyRama była dla mnie oazą spokoju i relaksu, gdzie nie ma wyścigów, a event Święta Słońca z palcem w daszku dało się zrobić bez zarywania dnia czy nocy...

Zachwyt jednak minął po ostatnim newsie - tajemnicze sadzonki zagościły i tutaj... Więc i tu także twórcy postanowili postawić na to, aby gracze wysyłali smsy po Kryształy i kupowali owe bajery, które już goszczą na Farmeramie. Co oznacza, że odpowiedniki tajemniczego stajennego i innych atrakcji to tylko kwestia czasu. Szczerze mówiąc mnie to zniechęciło do gry...

I tutaj mój wniosek jest jeden - jak grać to w jedną z tych gier, bo inaczej w budżecie zostanie wam jedna wielka dziura i mnóstwo Złotych Jabłonek na wirtualnej farmie... Ja wybrałam Farmeramę. Tu zajrzę ot tak, dla relaksu bez brania udziału w jakichkolwiek kryształkowych sprawach. Dużym błędem jak dla mnie jest robienie z tego drugiej gry. Bo gdyby było razem to ten jeden sms by szedł do wykorzystania na Fantasy jak i na Bahamie.

Tutaj trailer:


Niemniej zapraszam do zapoznania się z grą, jeśli kogoś taka odmiana zachwyca. Jest bardzo przyjemna i warta uwagi mimo "kryształkowych spraw". :)

Drevni Kocur

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz