Sam & Max

Początkowo, gdy zobaczyłam grę w języku angielskim byłam zniechęcona... No, bo jak to... Mam rozwiązywać zagadki nie rozumiejąc nic? Z pomocą jednak przyszło CD Action, które jakiś czas temu dało tę grę jako dodatek.

Sezon 1 prezentuje się jak dla mnie, jako genialna gra na poprawę humoru i deszczowe zimne wieczory. Grafika nie jakaś genialna ani cudna. Podobnie sama hmmm... treść gry, ale...

Nie ma to znaczenia w obliczu tego, jak zabawna jest to gra oraz jak czasem trzeba się nagłówkować, żeby rozwiązać kolejne absurdalne zadanie. Podobnie jak niesamowicie powymyślani są bohaterowie.

Powiem szczerze, że drugiej tak dziwnej i zarazem tak szalonej gry nie znalazłam. Do tego te teksty... Szczególnie momentami obrzydliwe fakty z życia królika Maxa. Jakie by nie były w ogóle teksty, moim zdaniem gra powinna być dla młodzieży w wieku od 16 lat...

Gra się miło i przyjemnie, czasem nerwowo, gdy nie można odgadnąć rozwiązania... Więc polecam bardzo gorąco! :)

PS. Lepiej nie pijcie nic w trakcie gry, bo grozi zalaniem klawiatury i monitora... ;p

Drevni Kocur

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz