Last Chaos

Kolejne polskie MMORPG


Ponieważ muszę w coś grać, jak Talisha jest w pracy to znalazłam całkiem przypadkiem Last Chaos. (Bo w Shayię gramy sobie jednocześnie, gdyż jak pisałam najłatwiej grupowo zabija się potwory.)

System operacyjny: Windows (R) Vista/ XP/2000
CPU: 1 GHz Intel Pentium III lub podobne
RAM: 512 MB
Pamięć: 700 Mb
Karta graficzna: GeForce2 MX/Radeon 7500 (lub podobna)
Stacja pamięci dyskowej: 4 x CD-ROM
Karta dżwiękowa: DirectX 9.0c compatible soundcard
Połączenie internetowe: 56 Kbps

Niewielkie wymagania jak na grę... Chyba. Ale po kolei. Najpierw wchodzimy na http://lastchaos.gamigo.pl/

Zakładamy konto. Pobieramy... Instalujemy... Czekamy aż się zaktualizuje i... Trochę to trwa, ale jak widać ze screenów grafika jest wybajerzona w kosmos - bardziej niż w Shayia, więc... Nie ma co się dziwić.

Odpalamy w oknie i... Są dwa serwery. Nie wiem czym się różnią, więc wybieram po prostu Ibres, a podserwer Ibres-6 (RPG).

Teraz robimy Utwórz i... Wybieramy. Ja wybrałam Uzdrowicielkę. I zaczynamy grę...



No i tak to wygląda... Średnio mi pasi, że sterowanie za pomocą klikania w ziemię... I jakieś takie lekko nieczytelne wydaje mi się to, co mam na ekranie naciapane, jakieś takie to hmmm... No nie podoba mi się graficznie menu, ale myślę... "Zobaczymy". No i na jednym dniu patrzenia się skończyło.

A i Panowie koledzy i koleżanki macie do wyboru kilka postaci, ale przyznam szczerze, że nie zachwycają mnie te klasy. Bo ja chciałabym grać po prostu Elfem tak jak w Shayia, a nie jakimiś podszywanymi pod elfie profesjami...

Tytan, rycerz, czarodziejka, szelma i uzdrowicielka.

Ale jeśli komuś powyżej opisane sterowanie nie przeszkadza, lubi mieć dużo nieczytelnych rzeczy na ekranie i niezbyt wielki wybór wśród postaci to... Miłej zabawy. ;)

Ja nie skorzystam jednak.

Magdalena Gamewalker

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz