CANDY: ŚMIERĆ W TEKSASIE

 

Jeśli lubicie seriale na podstawie prawdziwych zbrodni to dzisiaj polecam Wam miniserial z Disney +. Te kilka odcinków minęło mi bardzo szybko - serial wciąga jak w bagno ;)

Bardzo fajnie pokazany klimat lat 70tych, scenografia i stroje bardzo dopracowane. Sceny dość dosadne, więc jak ktoś nieprzywyknięty to lepiej niech nie ogląda. Zbrodnia dość brutalna, sporo zostaje pokazane, ale najciekawsza jest wg mnie rozprawa sądowa...

Mam wrażenie, że mogło być pokazane więcej. W końcu to nie lada wyczyn przekonać całą ławę sędziów... Serial bardzo dobrze zrobiony i wg mnie mógł mieć więcej odcinków. Mam wrażenie, jakby za szybko zostało wszystko zakończone. Jakis taki niedosyt został...

W tym roku ponoć ma powstać wersja HBO o tej samej zbrodni - ciekawe jak tam będzie to ukazane? Podobno jest też film o tym, ale nie mogłam go nigdzie znaleźć do obejrzenia "A Killing in a Small Town". Będę śledzić może gdzieś się pojawi - sama sprawa bardzo ciekawa...

Polecam!

DK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz