The Thirteenth Tale

Na film trafiłam przez przypadek, bo skojarzyłam, że miałam taką książkę. A że nie zdążyłam jej przeczytać to obejrzałam ekranizację...

I zapamiętam ten film na bardzo bardzo długo, ale po kolei. Cud miód na oczy, scenografie, wystroje, bohaterowie... Dosłowność kiedy trzeba, ale i zacieniony obraz, kiedy tego wymaga sytuacja...

A w tym wszystkim niesamowita historia o siostrach. Trzymająca w napięciu, i za każdym razem rozwijająca się w niespodziewanym kierunku. Film szokuje, ale i przyciąga - nie pozwala się oderwać.

Do tego obsada... Miło było zobaczyć w jednej tak zagmatwanej historii tyle znanych mi twarzy z innych lubianych filmów. Szczególnie Vanessa Redrgave i Sophie Turner.

Bardzo klimatyczny i nastrojowy film. Zapadnie na pewno w pamięć kazdemu, kto zdecyduje się poznać tę historię. A ja muszę zatem odzyskać książkę i przeczytać.

Polecam!

DrevniKocur

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz