All We Had | Jaka matka taka córka

 

Jak macie ochotę na dobry obyczajowy film to polecam Wam "All We Had" - polski tytuł wg mnie nie pasuje, lepiej jakby ktoś po prostu przetłumaczył oryginał.

Wg mnie dobry film, dwie znane aktorki Katie Holmes jako główna rola i twórca - wg mnie bardzo dobrze to wyszło. Aktorka nie bała się zagrać naprawdę trudnej roli.

Fajny klimat, dość ciężki temat, ale klimat filmu bardzo fajny. Mimo ciężkiego tematu bezdomności, problemów z alkoholem i pewnie tez innymi uzależnieniami matka jakoś daje radę, by córka nie została zabrana przez opiekę.

Z drugiej strony bardzo fajnie jest pokazana perspektywa córki i problemy, jakie ma też ona sama w związku ze swoją sytuacją życiową w jakiej się znalazła.

Poznajemy też innych bohaterów, którzy mają swoje trudności i problemy, ale i radości, marzenia i cele. W pewien sposób mimo ciężkiego tematu film daje jednak nadzieję, że można wziąć los w swoje ręce i zawalczyć o siebie i przyszłość.

Jest to ponoć ekranizacja książki. Nie czytałam więc nie ocenię - film polecam.

Widziałam na Netflix.

DK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz