Bielmo

 

Jeśli chcecie obejrzeć mroczny, klimatyczny film kostiumowy polecam Wam "Bielmo". Tylko przygotujcie się tak, żebyście byli czujni i wyspani, bowiem uczta ta trwa prawie 3 godziny! I naprawdę są detale, które mają później znaczenie...

Film w stylu jakie lubię najbardziej, lasy mgła, dawne czasy... Gdzie jeździ się dorożką i pisze listy przy świecy... Tajemnicza dość brutalna sprawa...

I do tego jest w nim sam Edgar Poe! Jak tylko usłyszałam, jak się przedstawia detektywowi wiedziałam, że to będzie dobry film i nie myliłam się! I te recytacje! 

Aż się chce sięgnąć po lekturę jego autorstwa... Musze chyba więc sprecyzować życzenia na urodziny za tydzień... A film polecam! Arcydzieło - podobał mi się bardzo!

Wciągnął mnie od razu i naprawdę pozytywnie zaskoczył... A zakończenie... Wgniotło w fotel. Totalnie się tego nie spodziewałam!

Drevni Kocurek


1 komentarz:

  1. I ja bardzo lubie taką atmosferę w filmach. Dzięki za polecenie. Poczekam aż "Bielmo" będzie dostępne na CDA!:-))

    OdpowiedzUsuń